After Effect dan Dreamweaver



Adobe After Effects adalah perisian Grafik gerakan dan penggubahan yang diterbitkan oleh Adobe. Kegunaan utamanya ialah untuk penyiaran filem dan video. Selain tu After Effects jugak boleh buat animasi, montaj dan lain2. 

Adobe Dreamweaver, dulunya dikenali sebagai Macromedia Dreamweaver ialah software untk edit HTML yang diperkembangkan oleh Macromedia (kini diambil alih oleh Adobe). Ia merupakan sistem penyuntingan yang menggabungkan daya pengeluaran WYSWYG (What You See Is What You Get) dengan kuasa pengawalan kod HTML. Penggabungan ini adalah unik pada keakhiran 1990an dan menyebabkan penggunaannya secara meluas. Ia sekarang terdapat dalam versi Macintosh serta Windows dan memegang lebih kurang 80 peratus daripada pasaran atur cara penyunting HTML yang profesional. Software ni biasanya digunakan untk buat website.

Kenapa pp cerita pasal 2 software popular dari Adobe ni? sebab ade org nak amik Pp keje sebagai 2D animator yg menggunakan Adobe After Effect dan juga Web Design untk update website. Masalah nyer sekarang Skill Adobe After Effect pp da bekarat, lame da tinggal kan, dan tak power pon, perlu ke pp Refresh kepala ni untk study smula? Seterusnya Dreamweaver, penah cuba blaa sendiri pastu teus tutup pc sebab pening kepala x paham, masa blaja dlu pp xde basic Dreamweaver hmm, too bad unlucky :(


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular