@Sunway Pyramid bersama adik, Faiznur dan Nurul

Bersama Faiznur dan Nurul di Sunway Pyramid
 12 may kluar besama adik, Faiznur dan Nurul, Faiznur dan Nurul ni kawan mase keje dekat Qualiti Hotel. Dorng plan last minit untk kluar besama, dan tiba2 bila Pp ngn adik da hampir sampai boleh pulak dorng nak batal kan, sekali aku bagi msj maut :

"plan last minit, batal pon last minit, ape ape ntah. len kali tak payah plan lagi"

takde la maut sangat tp dorg takut aku marah sngt kot tu haha, trus Faiznur pujuk hehe, baru ko tau keh keh keh, ape pon thanks la lepak sama, harap lepas ni still berkawan sampai bila2, korang memang best n boleh jadi kawan.

Dalam pyramid tu kitorng tengok movie, ni da kali ke 3 pegi wayang nak tgk avanger, tak dapat2, asyik penuh jer, last2 tanyer adik aku nak tgk citer ape, die pilih ngangkrong lak dah. aku ikot kan aje. boleh kire gne jari aku tgk wayang cite melayu bape kali. naseb citernyer x membosan kan.


Sempat posing depan cenima, actually tgk call Faiznur, lme benor kat toilet ngn Nurul



adik aku sempat lagi beli buah mkn sebelum balik, ape ko x kenyang lagi ke mkn segala bende kat dalam, mane badan tak mkn besar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular