Windows 8 : Consumer Preview

Windows 8 - just like windows phone

Windows 8 desktop - new desktop without start button (that my wallpaper not windows 8 :p)
Alrite, minggu lepas Pp dah pon cuba menggunakan Windows 8 yang baru di keluarkan oleh Microsoft. Beberapa bulan lepas Microsoft telah pon beri percubaan percuma pada pengguna untuk cuba Operating system yang baru dari mereka yang seakan Windows Phone, yang dipanggil WIndows 8 : Consumer Preview. Product ni boleh didapati di laman web Microsoft sehingga tahun depan.

Daripada pengalaman yang telah Pp lalui Windows 8 adalah satu kelainan dari windows lain sebelumnya.  Ia masih mengekal kan Desktop tetapi mempunyai satu aplikasi seakan Windows Phone. Ape yang menarik ialah, OS ni sangat pantas dan mudah di kendalikan. OS ini lebih di tumpukan pada penggunaan touch screen, tapi boleh juga di gunakan menggunakan mouse.

Pada permulaan ni, pengguna boleh cuba mendownload Applikasi di App Store.Window 8 juga di lengkapi dengan Internet Explorer yang sangat lain dari biasa. lebih cool dan mudah dikendali kan. menarik. banyak kelebihan lain mengenaiWindows 8 , jom preview Vid ni :

Walau ape pon Windows 8 masih belum ready lagi unuk pelanggan sebab belom stabil lagi, Windows 7 adalah yang terbaik buat masa kini, Now Im back to Windows 7 Ultimate, tq

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular